vrijdag 8 augustus 2008

Uitgeprocedeerde sporter

Niet elke sporter heeft gekeken naar de opening van de Olympische Spelen. Sommigen wilde wel, maar mochten niet! Eén van die uitgeprocedeerde sporters is Herman. Hij werpt speer.
Herman: "inderdaad ik werp speer. Mijn specialiteit is 50 meter vrije slag werpen. Het is nog net geen olympische sport. Maar er ligt een aanvraag bij Erica Terpstra! Dan kom je in zo een procedure. Dat op zich heeft nogal wat voeten in de aarde. Het is tenslotte een niet alledaagse specialiteit. Ik heb eerst gezwommen, maar dat is mislukt omdat ik last had van water in mijn ogen. De overstap naar het 50 meter vrije slag werpen was niet meer dan logisch.Maar ja, na zo een dag als vandaag met die opening. Tsja, dat is wel even slikken. Nee, ik heb niet gekeken. Ik bereid me voor op de spelen van 2028 in Den Haag. Ik ga toevallig wel chinees eten vanavond, maar dat staat er los van hoor."

Geen opmerkingen: