dinsdag 20 november 2007

Stampij in gesprek met Dr. Ir. P. Akkermans

Stampij: Dr. Ir P. Akkermans, Sinterklaas is weer in het land.
Dr. Ir. P. A.: Klopt! Ik ben beschikbaar!
Stampij: Beschikbaar?
Ik ben er klaar voor. Het is mogelijk dat er een kans bestaat dat ik gebeld zou kunnen worden. Dat ik nu niet gevraagd ben zegt niets over de vraag of ik gevraagd ben! Mogelijk maak ik recht op de preventieve wachtgeld regeling. De aanvraag ligt klaar. Ik wacht nog op een telefoontje. Dat ik nog niet gevraagd ben komt niet als een verrassing.
Stampij: U bent gevraagd??
Dr. Ir P. A. : Het is mogelijk dat ik gevraagd zou kunnen worden en dat mijn naam mogelijk is genoemd in verband met de Goed Heiligman. Ik ga verder niet zwarten pieten of heilig huisjes
omver gooien. Je moet niet de schoorsteen verbranden voor er rook is, niet waar?!
Stampij: Waarvoor bent u gevraagd?
Dr. Ir. P. A.: dat is nou juist de verrassing en dat geeft een gezonde dosis spanning!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

2 december: Koot & Bie signeren Puur Vieziek

Zondag 2 december signeren Kees van Kooten en Wim de Bie hun nieuwe DVD Puur Vieziek bij Paagman. Vanaf 14:00 uur is het legendarische duo te gast bij Paagman om hun nieuwe DVD en andere producten te signeren.
Op de DVD Puur Vieziek worden "de grenzen van de seksuele ethiek en de spankracht van onze fysieke relaties verkend". Met onder andere Walter de Rochebrune, De Vieze Man, Carla en Frank van Putten, Ralph en Thea Ternauw, Jet en Koosje Veenendaal, F. Jacobse en Tedje van Es, Dirk en Koos Koets. In totaal zevenentwintig scènes in ongeveer honderd minuten. Alle scènes zijn niet eerder op dvd uitgebracht.
Koot & Bie signeren Puur Vieziek
zondag 2 december 14:00 uur



LEES VERDER
inhoudsopgave

he erik daar moet jij natuurlijk bij zijn
gr carolien

StamPij zei

He Carolien, bedankt voor de tip!!

Groet
Stampij