vrijdag 30 november 2007

Nieuwe rage: flirten via een kleurenlamp

Vandaag stond er een ietwat merkwaardig 'feitje' in het AD. Singles zouden massaal aan het flirten zijn geslagen door een kleurenlamp in hun huisje op te hangen. Met deze pittig geprijsde lichtbron, afkomstig van Philps, sla je die leuke buurman (of vrouw) binnen no-time aan de haak.
De heer van Geelen, alleenstaande kleurbeperkte , ergert zich groen en geel aan dit soort rages.
Ik wil de zaken niet al te zwartwit zien, maar ze moeten het niet te bruin bakken, aldus de heer van Geelen. Ik heb ooit eens een blauwe maandag tomaten geplukt, maar dat was snel afgelopen. Dit loopt als een rode draad door mijn kleurbeperkte leven. Flirten met zo een lamp kan ik wel vergeten. Het is eigenlijk een witte vlek voor mij. Trouwens, ik heb geen leuke buurman. Nee, laat maar, ik wil geen blauwtje lopen! Ik heb wel overal in huis spaarlampen, maar tot nu toe met weinig effect.

1 opmerking:

Anoniem zei

Voordeel voor kleurendove mensen is dat ze altijd in hun ogen sjans hebben!! Biedt dus ongekende mogelijkheden.!!!!