maandag 26 november 2007

N V S H

Willem van der Wiel is al jaren lid van de Nederlandse Vereniging van Snorfiets Houders (NVSH) te Ter Weksel. Hij een van de vele slachtoffers van het verbod op mobiel bellen op de snorfiets per 1 april 2008.

Willem van der Wiel: "welaan, en zo worden al onze vrijheden ingeperkt. In dier voege dat ik als vrije hand rijder c.q. beller geen mogelijkheden meer heb om mij op mijn eigen wijze op mijn eigen vervoermiddel vrij rond te kunnen bewegen,al dan niet telefonerend.

Maar de thans nog verziekte politiek van verboden en geboden zal van mij horen. In dier voege dat ik namens de NVSH de landelijke politiek een pak voor den broek zal geven, van heb ik jou daar! DE NVSH staat voor het vrije rijden. Met losse handen rijden, dan wel of niet met gebruik van een mobiele telefoon, behoort tot een van de grond rechten in onze samenleving.

Daarom gaan wij zaterdag a.s. met al onze leden, te weten vijf mannen en een vrouw op onze snorfiets richting Den Haag. In dier voege dat wij een staaltje burgelijk ongehoorzaamheid laten zien door met losse handen en voeten via de Rijksweg A12 ons naar de residentie te begeven.

Wij houden onderweg, al rijdend, contact met onze mobiele telefoon.

Welaan, nog een goede dag.

Geen opmerkingen: