vrijdag 2 februari 2007

Mijn oranje en groene gevoelens

Dat mijn hart oranje is dat weten al mijn naasten, maar dat mijn mond daar zo van overstroomt zal menigeen doen verbazen. Niet gedacht hé van zo´n ouwelul? Om even duidelijk te maken dat StamPij de vloer aan wil vegen met allerhande zijnde burgerlijke incompetente zakkenvullers, maar blijf met je fikken van ons koningshuis! Laten we het toch vooral hebben over het aanstaande huwelijk tussen energiegiganten Essent en Nuon. Daar is de vonk toch goed overgesprongen. Michiel Boersma heeft de toch al goed gevulde hand gevraagd van Ludo van Halderen. Na het vastleggen van de huwelijkse voorwaarden, waar fikse bonussen zijn afgesproken voor elkaar, worden binnenkort de uitnodigingen voor wat de mooiste dag uit hun leven moet worden verstuurt. De 1350 door dit huwelijk overbodig geworden zwoegers uit beide bedrijven zijn evenals de 1 miljoen klanten, die nu een ander energierijk stel moeten gaan zoeken van Nikkelen Nelie, uitdrukkelijk niet uitgenodigd. De aandeelhouders delen in de bruidschat van 900 miljoen en zullen flink doorfeesten. Wat een sprookje! Stap allemaal over naar Greenchoice, volgens de Consumentenbond de goedkoopste, beste en groenste energieleverancier. Geen bonussen, wel bossen daar krijg ik groene gevoelens van.

Ben benieuwd naar jullie reacties

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hai daar ben ik weer...Fan the Woman. Erik, weet je wie ik van de week gezien heb van heel dichtbij? Maxima, echt!!Ze keek best wel arrogant en ze had wel twintig man om zich heen lopen. Daar wordt je vast wel een beetje raar van, ze wilde nu al haar kinderen laten lezen, beetje snel toch...En ik hoorde van binnenuit dat zij haar kamermeisje mept, echt! Net als Bea. Ja daar kan zij niets aan doen, koninklijke inburgeringscursus, daar heeft Bea geen kaas van gegeten. Kaas hahaha, ook Nederlands. Sorry hoor Eer, ik ga gelijk op groen over want oranje is ook niet meer wat 't geweest is..

Anoniem zei

Inlogcode vergeten? Wij eisen een dagelijks portie StamPij. Bel snel voor hulp.
slainte