maandag 21 maart 2011

Generaal b.d. Couzy

Stampij: De deskundigen knallen van de buis, de afgelopen weken. Mijnheer Couzy; het zijn drukke tijden voor U? Couzy: jazeker ik heb het ontzettend druk met mijn mening geven in allerlei programma's. Noem maar op en ik ben er. Nieuwsuur, Paul en Witteman, Koffie tijd en ga zo maar door. Dat komt omdat ik overal verstand van heb. Van oorlogen, aardbevingen, tsunamis, kernrampen, zonne stormen, en noem maar op. Stampij: u klinkt enthousiast. Couzy: jazeker hoe meer rampen en oorlogen hoe beter. Het wordt goed betaald. Ik moet alleen opletten dat ik niet met hetzelfde jasje voortdurend op TV kom. Ik heb dus voor elke programma een ander jasje, noem maar op. Ho wacht even , mijn telefoon gaat....of ik direct naar Radio 1 wil komen!Ja het is echt genieten in deze onrustige tijden! Zeker nu ik generaal buitendienst ben heb ik er tijd voor!

Geen opmerkingen: