maandag 21 maart 2011

Dr. Clavan

Stampij: Dr. Clavan er gebeurt een hoop in de wereld. Vindt u het niet jammer dat er zo weinig gebeurt in Oost Europa. Dr.Clavan: ik vind het erg jammer dat er zo weinig gebeurt in Oost Europa! Sinds de omwentelingen in de oost europese staten is er weinig meer gebeurt, waarover ik iets kan zeggen. Terwijl er van alles buiten Oost Europa gebeurt. Dat is erg jammer. Ik zit nu op een stokje te bijten van verveling. Stampij: u kunt niets zeggen over de toestand in het Midden Oosten, waar een soortgelijke omwenteling plaastvindt? Dr. Clavan: ik kan niets zeggen over het Midden Oosten waar een soortgelijke omwenteling plaastvindt Stampij: wilde u verder nog iets zeggen? Dr. Clavan: als ik verder nog iets mag zeggen...over mijn oostduitse postzegelverzameling!? Stampij: nee dank u hoor!

Geen opmerkingen: