dinsdag 26 januari 2010

Oetlul

ZEIST - De KNVB wil AZ-trainer Dick Advocaat schorsen voor twee wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk. De Hagenaar had zondag in de verloren wedstrijd uitwedstrijd bij Ajax een aantal keren aanmerkingen op de wedstrijdleiding. Scheidsrechter Björn Kuipers stuurde hem uiteindelijk naar de tribune. Sjon (alleenstaande vandaal) wil graag op dit bericht reageren."ja, ja oetlul, lampekwast, zwabberflap. Ik scheld me de hele dag verrot, krijg toch de balk voor je kop en ik ben nog nooit ,maar dan nog nooit geschorst , opgepakt , opgesloten of in de isoleercel gezet. Stelletjes kloothommels, flapdrollen zijn het allemaal!! ja wie, allemaal natuurlijk. Kom ik op televisie wordt ik alleen maar uitgelachen. Schoftentuig is het. Stelletje urine zeikers! Ik wens ze allemaal een aardbeving en een tsunami toe. Flapzwansen zijn het. ja , ik ben echt pissig. Hoelang ken ik nog doorgaan............

Geen opmerkingen: