woensdag 20 januari 2010

Kijk op het Rijk

Onze haagse politieke verslaggever Louc Hobbema in gesprek met MP Balkenende naar aanleiding van de start van de campagne Aardig van Sire. Louc: "mijnheer Balkenende u heeft bij de presentatie van het rapport Davids de campagne "Aardig" van Sire gestart.Balkenende: "Inderdaad het rapport van de commissie Davids is een stevig en dik rapport en was een goede aanleiding. Zonder het rapport direct de grond in te boren heb ik te kennen gegeven dat het "een mening" was. Dat het natuurlijk een, voor mij persoonlijk, dramatisch rapport is, kan ik natuurlijk niet zeggen! Ik ben zeer gekwetst, baal ervan en pik het niet. Die Davids is echt een nul. Maar dat kan ik natuurlijk ook al niet zeggen! Sire wordt bedankt hoor! Oh, dat is niet aardig.." Louc: "bedankt voor uw aardige antwoordt"

Geen opmerkingen: