donderdag 3 december 2009

Prof. Dr.Ing.P. Akkermans

Stampij in gesprek met prof Akkermans:"u bent de laatste tijd veel in het nieuws. Nu weer over mogelijke onterechte declaraties. Wat is uw reactie?" Inderdaad, ik ben weer genoemd. Logisch dat met dit soort zaken mijn naam valt. Uiteraard moet ik mij representatief kleden voor het geval dat ik gevraagd wordt; laat staan genoemd.Ik heb ook een eigen chauffeur die in Groningen woont en mij dan in Sittard ophaalt, waar ik een huurappartement heb! Verder moet de whisky rijkelijk vloeien en sigaretten declareer ik tijdens mijn dienstreis, relatiegeschenken ter waarde van 1.350 euro, haargel („persoonlijke hygiëne”) en een leesbril van 245 euro. U ziet ik ben er open over en heb geen geheimen. U moet weten dat de regels duidelijk zijn en dat ik zelf ga over de toepassing van de regels.

Geen opmerkingen: