donderdag 17 december 2009

Ontvrienden

DEN HAAG - Nederlanders hebben ontvrienden gekozen tot het woord van het jaar. Dat hebben de organisatoren van de verkiezing, uitgeverij Van Dale en dagblad De Pers, donderdag bekendgemaakt.Rob van Effen (allesvrezer) denkt er het zijne van! Stampij sprak met hem. Rob:"en dat is, want, je kan huiduitslag krijgen van vrienden. En schadelijke stoffen! Dus want, dus heb ik geen vrienden! Want ik heb geen vrienden. Want dat moet je dus van alles. En, maar ik wil niet van alles. Dus kan ik ook niet ontvrienden. Maar , dus want wist je dat je dan over van alles moet praten. Mooi mij niet gezien, dus! Ik praat liever in mijzelf. Nou en dus maar want dat altijd als je er bent dat ze dan vragen ze vragen ze dat ze vragen hoe ben je gereden en nou wat ook maar dat ik dan zeg bijvoorbeeld dat ik daar en daar en waar dat was linksaf ben gegaan dat zij dus dan want omdat ze dan immers altijd zeggen maar he wat O nou neee daar had je rechtsaf moeten gegaan daan dus telkens ook weer ben ik dan toch om en om en verkeerd gereden en eveneens afgeslagen en in negentien van de gevallen kostbare kilometers veel te ver en veel te veel ver want ook omdat aangezien ik er al had kunnen zijn aangekomen.

Geen opmerkingen: