maandag 26 oktober 2009

Ziektes

Tussen 2000 en 2005 zijn ongeveer vijftig miljoen mensen ziek geworden door dieren. En volgens onderzoekers zal dit aantal de komende jaren alleen maar stijgen.De heer Bussink, oud verzetsstrijder heeft er zo zijn mening over. "Eerst de duitsers, toen de russen , de chinezen met matrassen met gif en nu al die ziektes. Het is een complot! Ik zeg het u! Let op mijn woorden. BSE, MKZ, Q koorst, knokkelkoorst, snotziekte, u kunt het zo gek niet bedenken. We worden bedreigd. Het is de vijfde colonne die langzaam de macht overneemt. Straks staat er een over ander zwart schaap voor het spreekgestoelte in de Tweede Kamer die een aap uit de mouw schud. Niks kat uit de boom kijken. Ik zeg het u! Gaat in verzet!Ik ben op slag vegetarier geworden. Mij krijgen ze niet."

Geen opmerkingen: