dinsdag 27 oktober 2009

Mannen met snor verdienen meer

NEW YORK - Het dragen van een snor verbetert je kansen om een goed betaalde job te krijgen. Dat blijkt uit een Amerikaans onderzoek. Uit onderzoek bij 4.000 Amerikaanse mannen, waarvan de helft zonder en de andere helft met gezichtsbeharing, blijkt dat degenen met snor 8,2 procent meer verdienen dan mannen met een baard en 4,3 procent meer dan gladgeschorenen. Onze correspondent uit de onderklasse Dirk volgt voor Stampij het nieuws en heeft wat te melden. "He Stampei luister is effe! Ja noa, lees ik dit stukkie in de krant. Dach ik bei meself. Joa ho effe. Ik hep ook uh snor. Dus ik verdien so wie so meer. Maar meer dan wie. De toiletjuffrauw van de Hema?? Of mot ze een snor hebbuh? Haha! Dat stoat er nau weer niet bei. Noa ken ik un hoop snorruh die het eigeluk niet verdienuh, begreip pie. Wat un flauwekul zeg. Straks hebbuh mannuh met grote voetuh meer kans op werk dan mannuh met kleine voetuh. Nou as je mij vroagt vedienuh mensen die dit ondersoeke nog het meest!! Stampei, kommie noa effe een pilsie haolluh?"

Geen opmerkingen: