zondag 21 oktober 2007

Japans

Mijn naam is Cor van der Laak, en wel hierom!
Sinds kort hebben wij in onze buurt een Japans restaurant. Niets op tegen, hoor. Dat Japan binnenkort lid wordt van de Europese Unie is toch algemeen bekend! Ook de van der Laaks staan open voor, zoals dat tegenwoordig heet, inburgering. Al hoewel de inburgering soms gering is. Let u op de woordspeling. Dat zijn van die dingen, ja!
Maar toen ik met mijn zoon Ab laatst langs liep viel mij iets op. Die mensen in dat restaurant aten met stokjes! Het moet niet gekker worden. Dit soort inheemse gebruiken is nu toch wel zo een beetje achterhaald.
Ik mag zeggen dat wij in dit huis aardig zijn geintegreerd in de japanse cultuur. Ons huis staat vol met japanse apparatuur. Te zijnde een televisie en ander afspeelapparatuur. "Ab, zoon, doe jij eens de televisie aan". Ziet u wel; goed beeld en alle zenders.
Maar ik Cor van der Laak, vindt dat de Japanner ook de kans moeten krijgen om in te burgeren. Ik heb daar voor het volgende gevonden. De zogenaamde Cor van Laak stokjes. Bekijk de foto maar eens goed. Cock van der Laar: "maar Cor dat is het bestek van onze bruidsuitzet!".
"Cock, hou je dur buiten!"

2 opmerkingen:

Anoniem zei

rare chinezen , die japanners!

Anoniem zei

He Leipzuurdeeg,

Ik dacht dat je nou wel eens een keer niet zo zou lopen zeiken. Calvinistisch mannetje!! Je mag blij zijn dat je nog met mes en vork kan eten, de Chinezen en de Jappen veroveren de wereld. Over een paar jaar gaan allemaal over op de stokjes. Is trouwens ook goed voor die hollandse schansers. (ja jij ook) Prakken en met een arm om het bord naar binnenwerken van de maaltijd. Primitieve boeren!!!

Ik begrijp ook dat de Minister van Volksgezondheid na het rookverbod, het eten met stokjes verplicht gaat stellen. Heb je veel dikke Japanners en Chinezen gezien!! Ik niet, uitstekend middel dus tegen de bestrijding van de groeiende vetzucht in het westen.

Gegroet en wel daarom!!!!!!!!!