dinsdag 20 januari 2009

Steunbetuiging Akkermans aan burgemeester van der Vaart

Inderdaad, ik vind dat wanneer je drie huizen hebt waarvan twee in het buitenland, je inderdaad om financiele ondersteuning moet kunnen vragen.
Het is financieel een zware last! Zeker in een functie van burgemeester!
Ik gebruik zelf mijn WW uitkering om om mijn huidige baan als consultant (met kantoor, dure auto en secretaresse) te kunnen bewerkstelligen.
Burgemeester van der Vaart mag van mij blijven hoor! Overigens heb ik vernomen dat het mogelijk is dat ik gevraagd wordt voor de functie van burgemeester van Juinen! In ieder geval zou het wellicht zo kunnen zijn dat ik genoemd wordt. Zeker na deze publicatie in Stampij!

1 opmerking:

Anoniem zei

Geef van der Vaart een eigen haard,
niks extra inkomen
maar een gratis nieuw onderkomen
dat komt zo'n geweldenaar wel toe
die is niet liever lui dan moe?