woensdag 5 maart 2008

Rokers beloond om vroege dood

Diana Charité (vervent rookster)

Nou ja zeg krijg, ik dus een polis in de bus waarbij ik als roker een hogere lijfrente beloof krijg. Nou ja zeg, dan zit ik gewoon te soppen, weet je wel , weet je niet. Ik zit me een korter leven te roken en het geld stroomp binnen!

Wordt ik effe beloond omdat ik slecht leef. Ga ik ook maar meer eten, minder bewegen. Laat mij maar lekker voor de TV hangen met een programma met de Beau van Erven Dorens. Zo een lekkere vent joh. Heerlijk!! Je hep ook van die programma's waarin mensen niet meer hun huis uit kunnen omdat ze te dik zijn. Echt genieten hoor. En dat dat mag!! Mag je in de hemel roken? In de hel toch zeker wel?! Ik neem het er echt van hoor. Laat mij maar lekker soppen, weet je wel , weet je niet!!!

Geen opmerkingen: