woensdag 30 januari 2008

Kijk- file

Stampij kreeg een reactie van de heer H. van Wijn, ex-professioneel kijkfilerijder, zoals hij zichzelf noemt. De heer van Wijn ergert zich mateloos aan de file berichten op de radio, waarin een file gemeld worden ten gevolge van een ongeval, waarbij vermeld wordt dat er in tegenovergestelde richting ook een file staat door kijkers!

De heer van Wijn heeft een intensieve af kick cursus gevolgd om van het kijken naar ongevallen op de andere rijbaan af te komen. De heer van Wijn:''ik heb weken lang met donkere zonnebrillen gereden, daarna met afgeplakte brilglazen en nu heb ik mijn autoruiten laten afplakken! Het helpt goed moet ik zeggen, ik zie niets meer!!"

Daarom voel ik mij zo aangesproken wanneer er op de radio genoemd wordt dat er een file staat ten gevolge van kijkers op de andere rijbaan. Ik hoor daar niet meer bij. Kan dat ook even genoemd worden!!

Geen opmerkingen: