donderdag 23 augustus 2007

H.J.Bussink oud-verzetstrijder

Hartelijk dank dat u mij via dit moderne medium aan het woord wil laten!
Na twee oorlogen (de 2e en de koude) wil ik mijn verontrusting uiten over de dreigende situatie die is ontstaan. Na mijn bijdrage aan het beeindigen van Wereld Oorlog 2 heb ik mij sterk gemaakt om de Russen tegen te houden. Dat heeft uiteindelijk geleidt tot de terugtrekking van die Russen. Voor dat laatste zal ik ongetwijfeld nog een lintje krijgen van Hare Majesteit.
Wat gebeurt er nu? De regering stuurt onze jongens naar Afghanistan, terwijl de Chinezen met gifgassen ons land bestoken. Een onacceptabele situatie. Het Gele Gevaar dreigt. Ons land moet in staat van paraatheid worden gebracht. De Militaire Politie moet ingezet worden bij de controle van Speelgoed- en Bedden zaken!! Ik kan mij hier ernstig kwaad over maken!
Nederland let op uw zaak!
Dank u.

Geen opmerkingen: