maandag 21 mei 2007

spannend dagje uit

nu is de kans zeer gering dat je gebeten wordt door een gorilla.
Maar gisteren was ik een dagje uit naar een dierentuin in het land. Toch spannend!!
Zo een dag wordt echt een avontuur. Je weet niet wat je te wachten staat! Zijn de hekken wel stevig genoeg? Die glasplaten; zitten daar geen barsten in. Heb ik mijn zonnebril wel op??
Geen beesten in de ogen kijken!! In het restaurant eerst kijken waar de nooduitgang is. Nou ja, ga zo maar door. En aan het eind van de dag weer veilig en opgelucht in de auto naar huis. Het was mee het dagje wel.
Het is nu wel zo dat ik mijn vrouw en kinderen niet meer aankijk. Je leert van zo een dagje uit!
Ik vermijd oogcontact. Ik wil niet provoceren. Ik ga eerst uitzoeken of mijn gezin aan de veiligheidsnormen voldoet!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat sta je me nah an te keke, heb ik iets van je an dan? Is di nah zinlohs gewel of zinvoh? Mher dan hondert keer beite in dat ouwe weif tat ie nie misseluk is die snotaap.

Anoniem zei

Geachte heer Stampij,

Ik denk dat u wel wat hard van stapel loopt. Om geen contact met je gezin te hebben is helemaal niet nodig. Dit geldt alleen voor gorilla's. Kijk u vrouw eens liefdevol aan, wie weet wordt je dan eens lekker door haar verwend. Dat heb je wel verdiend!!!!
gegroet!!

Anoniem zei

StamPij is er weer bij! Goede blog!