donderdag 12 april 2007

Hekking

Geachte Bloglezers,
er is mij (wethouder Hekking) gevraagd namens B&W van Juinen te reageren op een reactie van Koos Koets gericht aan Stampij.
De burgemeester laat zich verontschuldigen. Hij is op werkbezoek in een van de bordelen van Juinen.
Wij (B&W) van Juinen zijn erg geschrokken van de dreigende toon van de reactie.
Wij zullen hier dan ook stappen moeten ondernemen namens Stampij.
Als gemeente raadslid en partijleider van MHV (Met Hekking Vooruit) streven wij naar een levendige samenleving. Onze partij speerpunten laten dit ook zien. Waar groen is kan gebouwd worden; het doortrekken van de zesde landingsbaan van Schiphol tot Juinen (de Hekkingbaan) en natuurlijk een aansluiting op het Hoge Snelheidstreinen net. Dit alles natuurlijk gecombineerd met een woonboulevard. Hekking Vastgoed heeft hiervoor al diverse percelen gereserveerd. De burgemeester hoeft alleen nog maar te tekenen, bij het kruisje.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

he lange,

Ik reageer al diverse malen op de geplaatste stukken. Maar krijg geen reactie fan je. Mijn fraag is REAGEER EENS EEN KEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mzzl Koos

Anoniem zei

ik dit de reactie van Juinen. Lekker zeg ik wil gelt geen gelul. Als ik binnen 48 uur geen uitsluitsel kreig ben ik genootzaakd om de jongens van Wodan in te schakelen. Grt Koos